Урок з математики
Розробка уроку математики в
3-му класі
з розділу «Усне додавання і
віднімання чисел у межах 1000»
Тема: Додавання і віднімання числа 1 в межах 1000 (170+1,
170-1). Попереднє і наступне число у натуральному ряді. Задачі на дві дії
першого ступеня.
Мета: - ознайомити учнів із додаванням і відніманням числа 1 у
межах 1000,
-
удосконалювати вміння називати попереднє та
наступне числа,
-
вчити розв`язувати складені задачі,
-
розвивати пізнавальний інтерес,
-
виховувати любов до математики
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Хід уроку:
І. Організаційний момент. Мотивація навчальної діяльності
Встаньте, діти,
поверніться,
Гостям нашим
посміхніться,
Привітайтеся
чемненько:
- Добрий день!
І сідайте всі
рівненько.
Урок математики
Ми розпочинаєм,
Дізнатися нового всі бажаєм.
- Чому навчає урок математики?
- Чого очікуєте від уроку?
ІІ. Оголошення теми і мети
Знати: - як додати і відняти число 1 ,
-
як утворюється попереднє і наступне
число,
Уміти: - розв`язувати складені задачі
Девіз уроку:
Думаємо швидко,
Міркуємо вірно,
Обчислюємо правильно,
Працюємо дружно
ІІІ. Робота над темою
1. Усна робота
1) гра «Ланцюжок» ( рахунок
вперед і назад) від 456-567, 789-803, 1000-987, 506-478,
2) лічба десятками до 100,
3) лічба сотнями до 1000,
4) сусіди чисел 115, 139, 161,
187, 198
2. Робота в групах
І група – утворіть числа за
допомогою цифр 1,3,5 і розташуйте їх у порядку зростання,
ІІ група - утворіть числа за
допомогою цифр 2,4,6 і розташуйте їх у порядку зростання,
ІІІ група - утворіть числа за
допомогою цифр 1,3,5 і розташуйте їх у порядку зменшення
Презентація роботи груп
3. Каліграфічна хвилинка
- Запишіть
число, в якому 1сотня, 8десятків і 9одиниць
- Що ви
можете про нього розказати? (Метод «Гронування»)
4. Математичний диктант
1)
Запиши числа під диктовку 721, 284, 702,
930, 325
2)
Запиши число, в якому 3сот 8дес 7од,
5сот 6дес, 7сот 7од, найменше трицифрове число, найбільше трицифрове число
3)
Скільки м в 1км? Кг в 1ц? Хв в 1год?
5. Усна робота №260 (додавання і віднімання
1)
Висновок: При додаванні
числа 1 до будь-якого числа отримаємо наступне число. При відніманні числа 1
від будь-якого числа отримаємо попереднє число.
6. Коментовне обчислення № 261.
7. Самостійна робота №262. Взаємоперевірка.
Взаємооцінювання.
8. Фізультхвилинка.
IV. Розвиток математичних знань
1. Робота над задачею №264.
1) Загадка:
Повторить завжди готова
Ця пташина слово в слово,
Різнобарвне пір`я має
І у клітці проживає (Папуга)
2) Читання
тексту задачі
3) Бесіда:
- Про який
острів йдеться в задачі?
- Хто жив на
острові?
- Що вони
збирали?
- Скільки
горіхів зібрав Кузя? Скільки Кеша?
- Про що
запитується в задачі?
4) Розв`язування задачі. Запис відповіді.
2. . Робота над істинними рівностями
№263
3. Робота над задачею №265 (Усна робота)
- Прочитайте
задачу.
- Про кого ви
дізналися з неї?
- Скільки
зелених папуг приручив Робінзон Крузо?
- А скільки
білих?
- Скільки всього
папуг приручив Робінзон Крузо?
- Скільки птахів
він навчив говорити?
- Скільки
приручених птахів ще не вміють говорити?
4. Завдання для допитливих «Банк
математичних цікавинок» №259
V. Геометричний матеріал
- Який прямокутник називається
квадратом?
- Скільки квадратів на кожному
малюнку?
VI.
Логічні завдання
-
Розшифруй ребуси
мі100 100вп мі100к
ті100 100ляр
VII.
Підсумок уроку
-
Чому навчилися на уроці?
-
Що було на уроці головним?
-
Я знаю…
-
Я умію…
Комментарии
Отправить комментарий